+355 682206300

Check-Up për të sëmurët kardiakë


Check-up për sëmundjet kardiake 

  • Kolesterol
  • Triglicerid
  • LDL
  • HDL
  • VLDL
  • Azotemi
  • Kreatinemi
  • Glicemi
  • EKG
  • Vizitë Kardiologu


Ekzaminime të tjera opsionale :

  • Gjak komplet
  • Urinë komplet
  • Urea
  • Lipoproteina (A)
  • Eko kardiake

 

Ulja e kolesterolit – disa udhëzime për shmangien e sëmundjeve të zemrës

Mënyra të thjeshta për të ulur kolesterolin
Kur gjeni se keni një nivel të lartë kolesteroli në gjak, për të ulur vlerat e tij mund të jetë shumë e dobishme ndryshimi i dietës dhe stilit të jetës. Ulja e kolesterolit ka treguar se ul rrezikun prej sëmundjeve të zemrës. Edhe në qoftë se jeni duke marrë mjekim, për të ulur nivelet e kolesterolit, dieta dhe stërvitja fizike mund të mbajnë në gjëndje të mirë zemrën dhe enët e gjakut. Këshillat e mëposhtme mund të jenë mënyra të thjeshta për t'ju ndihmuar të qëndroni të shëndetshëm.

Kolesteroli i mirë dhe i keq
Në fakt, pak kolesterol është i nevojshëm për funksionin e duhur të trupit. Por dieta me yndyrë të ngopur dhe kolesterol rritin nivelet e kolesterolit "të keq" LDL. Nivelet e larta të kolesterolit LDL mund të shkaktojnë formimin e pllakës në arterie duke çuar në sëmundje të zemrës dhe goditje në tru. Kolesteroli "i mirë" HDL ndihmon në eliminimin nga gjaku të kolesterolit të keq. Me dietën tuaj, është e mundur për të ulur kolesterolin LDL dhe për të rritur kolesterolin HDL.

Konsumoni ushqim për zemër të shëndetshme 
Konsumi i frutave dhe perimeve gjatë ditës mund të ndihmojnë për uljen e kolesterolit "të keq" LDL. Për më tepër, këto ushqime kanë antioksidantë që mund të jenë të dobishëm. Gjithashtu, duke ngrënë më shumë perime dhe fruta shpesh rezulton që të konsumohen më pak ushqime të larta në yndyrë. Kjo mund të nxitë uljen e presionit të gjakut dhe humbjen e peshës. 

Peshku për shëndetin e zemrës 
Peshku është përgjithësisht jashtëzakonisht i shëndetshëm për zemrën, sepse ai është i lartë në acidet yndyrore të shëndetshme omega-3 dhe i ulët në yndyrnat e ngopur. Janë acidet yndyrore omega-3, sidomos peshku yndyror, të cilat ndihmojnë uljen e nivelit të triglicerideve në gjak. Mbani në mend se tiganisja e thellë e vajit për çdo ushqim zvogëlon përfitimet shëndetësore. 

Filloni ditën me drithëra të plota 
Bollguri ose drithërat e plota (kokrra së bashku me veshjen) kanë fibra dhe karbohidrate komplekse që ju ndihmojnë të ndiheni më të ngopur për një kohë të gjatë. Këto vakte në mëngjez, ndihmojë në uljen e kolesterolit "të keq" LDL dhe mund të ndihmojnë në kontrollin e peshës.

Arrat për shëndetin kardiovaskular
Arrat ndihmojnë për të ulur kolesterolin, sepse ato janë të larta në yndyrë të pangopur. Kjo formë e yndyrës ul kolesterolin "e keq" LDL duke ruajtur nivelet e kolesterolit "të mirë" HDL. Kjo mund të ulë rrezikun e sëmundjeve të zemrës. Vetëm hani pak, sepse arrat janë të larta në kalori.

Yndyrnat e pangopura mbrojnë zemrën
Nevojat tona ditore për yndyrë janë vetëm rreth një e treta e kalorive tona të përditshme. Megjithatë, forma e yndyrës bën dallim. Yndyrna të pangopura (në ulli, kanola dhe vajra safflower) ulin nivelet e kolesterolit "të keq" LDL. Yndyrnat e ngopura (në gjalpë dhe vaj palme) dhe yndyrna trans (margarinë) rritin kolesterolin LDL. Të gjitha yndyrnat kanë kalori, por konsumi i moderuar është çelësi.

Hani më shumë fasule dhe më pak patate
Karbohidratet janë të rëndësishme për prodhimin e energjisë. Megjithatë, ka dallime në cilësinë e karbohidrateve. Fasulja, makarona me grurë të plotë dhe orizi ngjyrë kafe janë të larta në fibra, pra që mund të ndihmojnë në uljen e kolesterolit. Karbohidratet në makarona, oriz të bardhë, bukë të bardhë dhe patate rritin me shpejtësi nivelet e sheqerit në gjak. Kjo mund të çojë që të ndiheni më shpejt i uritur, pra potencialisht çon në mbingrënie.

Bëj lëvizje me Ushtrime 
Intervale të shkurtra të stërvitjes së rregullt mund të ndihmojnë në uljen e kolesterol LDL dhe rritjen e kolesterolit HDL, mbajtjen e një peshë ideale për presion të ulët të gjakut dhe sëmundje të zemrës. Stërvitja gjithashtu përmirëson shëndetin kardiovaskular duke ndihmuar për të mbajtur një peshë optimale të trupit. Natyrisht, kjo është ideale, kur mund të menaxhoni kolesterolin pa mjekim. 
Çdo lloj aktiviteti kardiovaskular mund të jetë i dobishem për shëndetin e zemrës. Por kontrollohuni tek mjeku për udhëzime. Aktivitete të thjeshta që mund të jenë me dobi përfshijnë kopshtarinë, vallëzimin ose ngjitjen e shkallëve në vend të ashensorit. Edhe punët e shtëpisë mund të kualifikohen si ushtrime.
Ecja është e lehtë dhe e shëndetshme. Kjo gjithashtu mund të ulë rrezikun e sëmundjeve të zemrës dhe goditjes në tru, ju ndihmon të humbni peshë, të mbani ekuilibrin dhe të mbani kockat e forta. 

Çfarë duhet të bëni kur hani jashtë 
Kur hani jashtë të jeni i kujdesshëm në lidhje me cilësinë dhe sasinë e konsumit të ushqimit tuaj. Vështroni për kripë të fshehur, kalori dhe yndyrnat e ngopura. Mos porositni porcion shumë të madh. Zgjidhni ushqim të zier, të pjekur ose të pjekur në skarë në vend të të skuqurave. 

Jo stresit 
Stresi mund të rritë presionin e gjakut, e cila mund të çojë në sëmundje të zemrës dhe të enëve të gjakut. Bëni një pushim nga rutina e jetës së përditshme. Metoda të thjeshta dhe të përshtatshme për të reduktuar stresin përfshijnë meditimin, ushtrime të relaksimit, etj. 

Humbja e peshës së tepërt.
Humbja e peshës kur jeni obez ul presionin e gjakut, kolesterolin dhe trigliceridet dhe ul rrezikun e sëmundjeve të zemrës dhe goditjes në tru. Një peshë optimale e trupit nuk sforcon zemrën. Kjo gjithashtu redukton tendosjen e kyçeve dhe ligamenteve. 

Ndiqni këshillën e mjekut 
Vazhdo menaxhimin e kolesterolit për gjithë jetën me kontrolle periodike tek mjeku, stërvitje dhe zgjedhje të ushqimeve të shëndetshme. Këto ndryshime të jetesës mund t’ju ndihmojnë për të zvogëluar rrezikun e sëmundjes dhe për të promovuar jetëgjatësi. Puno me profesionistët e kujdesit shëndetsor për të marrë këshilla dhe për të përmirësuar kolesterolin.

Newsletter

Kontakt

mapRr. Dibrës (në kryqëzim me rr. Riza Cerova), Pallati 132, Kati II, Tiranë

 

map+355 4 2450016

Na ndiqni në